събота, 9 юни 2012 г.

we hold hands to catch the light

и ми е ексайтното пък. защото ТОЧНО една седмица. е, без няколко часа, но все пак си е седмица. *shrugs*
таа според мен ще се случи следното.
часът е 14:17 и току-що съм ти се обадила, че сме минали табелката за трявна (и съм я снимала!). след два дни мрънкане в шипка, габрово, дряново, търново тип 'ама в трявна е по-хубаво', най-накрая съм в града, чиято запазена възрожденска култура и архитектурно наследство привлича много туристи. (копирам уикипедия, да. xD) та аз literally треперя, защото съм чихуахуа и елито се опитва да ме успокои (lol), докато елито се радва. ама аз ги гледам грубо, щото аз съм султанът, а ти си звездооката тъмнокоса туркиня, the queen of belly dance. та значи спираме пред общината и виждам кристен стюарт ъ тоест теб. и ти виждаш автобуса и се опитваш да разбереш кое неловко детенце съм аз. може някой да се прави на мен, idk, биляна е с мен. ;d 
аз: омг чоки ис дат ю
ти: муши омг
ние: *треперим*
ние: *гушкаме се*
елито: *реве*
биляна: *снима*
и се гушкаме и се въртим гушкайки се и се обичаме и хората вадят отвертки, щото не искаме да се отлепим пък. и правим лигави снимки и ревем щото ТВА СМЕ НИЕ И СЕ ЗАПОЗНАХМЕ И СМЕ ОУСЪМ И НЕКА СЕ СНИМАМЕ ДА НИ ИМА В ЦЯЛ ТЪМБЛЪР. та значи пращат ни към музеите, ама ти тичаш след нас и се държиме за ръчичка и докато другите admire-ват разположения в долината на тревненската река град, аз admire-вам повече теб, ама не по крийпи начин ;д. и ние сме британа k. и после ще ни кажат 'ай ся, разгледайте малко, ама не се делете, тука след един - два часа' и ти ме пращаш пред хотел трявна и виждаме деса. пък биляна и елито се опитват да се запознаете, ама е неловко и аз ги гоня с въображаемите ми лък и стрели. и ще се снимаме и ти ще видиш моето епично cry face. и после ако искаш ще отидем у вас и ще постваме снимките и ще плачем и ще пеем песни и ще ревем. и ще те предизвикам да ми пуснеш някой трейлър, да спреш звука и да ме чуеш как крещя 'and so it was decreed that each year the twelve district of panem shall offer as in tribute one young СЯ ИМА ПИЙТА man and woman between the ages of twelve and eighteen to be trained in the art of survival and to be prepared to fight to the death'. и прекарваме едни безценни два часа, докато биляна не ми звънне 'ама трябва да си ходим' и аз 'НЕНЕНЕ АЗ ЩЕ ЖИВЕЯ ТУК ТУК МИ Е ДОБРЕ ТУК Е ТОПЛИЧКО И ИМА ЛАПТОПЧИ И ЧОКИ МЕ ОБИЧА И ЩЕ СЕ КРИЯ В СТАЯТА Й ПОД ПЛАКАТИТЕ НА РОБЧО НЯМА ДА СИ ХОДЯ'. и ревем и се обичаме и вечерта като се върна ревем колко яко е било и пишем постове тук и така.
can't wait.


ps: bby, пусни the raping games чата, че аз не знам в коя папка ми е, а то е безценно okay.

4 коментара:

chocolate каза...

оле днес казах на деса, че може да те види и женицата се израдва ;3
и нямам налепени плакати на робчо, fuck. нищо де, все някак ще ти намеря прикритие. ;дд

mims каза...

в гардероба? ;д

chocolate каза...

можи. ;д или под всичките чаршафи, като ме мързи да си оправям леглото сутрин. ;дд
омг, това прозвуча мръсно. ;д

WE ARE UNDER THE SHEETS AND YOU'RE KILLING MEEEE

mims каза...

IN OUR HOUSE MADE OF PAPER YOUR WORDS ALL OVER ME.

ша си хвана някое тревненско гадже и ще мърсувам с него под чаршафите ти, да знаеш!