събота, 9 юни 2012 г.

яхабиби жо тем.

ти с радост би ми го оставила, само дето аз обикновено си нямам идея как да почвам постове. и в момента не знам actually. но ще се опитам.


обичам те, защото си сигурно едно от най-прекрасните същества, които са се раждали евър. хората просто не са толкова awesome като теб.
обичам те, защото винаги ме изслушваш и ми търпиш маниите, и (!) се присъединяваш към тях.
обичам те, защото си толкова миличка и си такова пони.
обичам те, защото не се чудиш, когато нарека някой пони.
обичам те, защото си винаги толкова оригинална.
обичам те, защото винаги ми сталкваш тъмбълъра и винаги ми даваш номерца.
обичам те, защото си единственият човек, който обича лятото колкото мен.
обичам те, защото имаш страхотен вкус за всичко.

обичам те, защото всичките ни спомени и форуми и блогове и скайпове и чатове и дълги летни нощи.
обичам те, защото аз съм сантана, а ти си британи, и аз съм чарлийз, а ти си кристен, и аз съм чихуахуа, а ти си пони, макар че и двете сме едни треперещи чихуахуа, really.
обичам те, защото дженифър лоурънс ни е изгубената сестра и само ние можем да стигнем до този извод! ;д
обичам те, защото hey soul sister ain't that mister mister on the radio stereo the way you move ain't fair you know.
обичам те, защото glee сутрините.
обичам те, защото 2010.
обичам те, защото възстановявахме tf заедно.
обичам те, защото заради теб съм готова да налетя на бой на всеки, обиждащ здрач.
обичам те, защото заради теб минах от team jacob ---> team edward.
обичам те, защото ако бях лесбийка, girl, i'll hit on you so hard.
обичам те, защото никога няма да преживея dontaskxdonttell.
обичам те, защото сме баджаначки.
обичам те, защото ще имаме обща нърд сватба.
обичам те, защото you still want, real or not real.
обичам те, защото сме спонджбоб и патрик.
обичам те, защото ти рисувах робстен. и робстен след секс.
обичам те, защото аз те накарах да блогваш. и съм благодарна за това всеки път, когато пишеш пак.
обичам те толкова много и по толкова много причини, че трябва да се спра, ако не искам да стигна някакъв блогърски лимит от 100 000 знака.

и просто искам да ти кажа колко много те обичам. както пийта обича хляб! а това е доста. и защото ни делят 143 километра. кой е казал, че връзките от разстояние не се получават? xD и защото софи маринова е написала (тоест, човекът, който я е написал ;д) love unlimited за нас. и защото бих продължила, ама е 01:35 и ми се спи супер много. но си те обичам. и дано го знаеш.






2 коментара:

chocolate каза...

омг, на двете здрач related причини вече щях да рева омг ;3

и аз те обичам, *мелодията от 'море от любов прозвучава'* защото имам чувството че никой друг не успява да ме разбере, както ти, и един голям сладоледен камион още причини. <3

омг, усещам как хората вече се плашат от нас. ;д

mims каза...

големият садоледен камион причини беше епичен. ♥
да се плашат, те могат само да завиждат на нашата luбoфФфФф. xD