четвъртък, 28 юни 2012 г.

we formed a new religion

вече се чувствам като нормално същество aka наваксах си на храна и сън иии съм готова да напиша моята версия на историята, която хич няма да бъде толкова интересна, колкото чоки си мисли. ;д та за тези, които не са разбрали - преди месец даскалката ми по математика каза, че организира ескурзия и че една от дестинациите е трявна (!) и че ще бъде нейният клас там, ама който иска, да заповяда. ;д и аз of course, като чух трявна и веднага тичках да се записвам. по-късно разбрах, че ще ходим и в други градове. xD та миналата седмица беше екскурзията и нощта бяхме в хотел в дряново (тва е ебаси призрачния град, k) и аз досаждах на всички, 'щото УТРЕ СМЕ В ТРЯВНА И ОМГ ТРЯВНА И ЧОКИ ДВЕ ГОДИНИ ВИРТУАЛНА ЛЮБОВ СЪЩО ТАКА ЧРД ЕЛИ НО ТРЯВНА. и на сутринта само някво се будя, и съм някво 'up up up it's going to be a big big big day'. ;д как не са се уплашили йо и елито, idk. (тук е моментът, в който се оплаквам, че имаше стърчащи неща от пържената ми филийка и аз се уплаших и не я изядох. xD) (мързи ме да слагам запетая пред всяко 'и') та заради теб съм се катерила по цяло търново! виж каква саможертва правя заради теб! хората от велико търново да не се обиждат, ама как оцеляват на това безкрайно катерене o.O ениуей. чакаме автобуса и елито идва и ми казва, че някой е казал, че (това изречение!) трябва да се съкрати времето в трявна (защото два часа си чакаха спагетите в ресторанта ъхъ) и георгиева 'няма как, ще го съкратим'. BITCH PLEASE. и после влязохме в автобуса, ама се връщахме в хотела, щото един от 'а' клас си го бе забравил xD. и аз само някво пиша смс на чоки и рева щото ТВА Е ТРЯВНА И ЩОТО ЩЕ СЕ ВИДИМ И ЩОТО ОТ ЕДНА ГОДИНА СЪМ ЕБАСИ ЕМОЦИОНАЛНАТА. и после усещам нещо да ми вибрира (that's what she said!) и виждам: ново съобщение! и някво почвам да треперя и чета и се хиля като идиот (добре че до мен нямаше никой в този момент ;д) и само някво показвам на биляна и литка (елито и илина бяха твъъъърде далеч от мен ;д). и те казаха, че ги кефиш и че 'кибичим по центъра' е яко :33. и висяхме в дряново пет минути иии ХЕЛОУ, ТРЯВНА, BBY. и само някво гледам табелитe: трявна - 16 (или тва 16 не е километра, или шофьорът ни се движи с 30 км/ч ;д). и гледам пътя и вътрешно рева и треперя и си препрочитам смс-а и проверявам дали 'дивергенти' е в мен (отдавна се отказах да търся торбичката ;д). *пуска драматична музика* и както си върви автобусчето и... виждам... *барабани* *музиката от thg трейлъра, когато ефи бърка в купата* ТАБЕЛАТА ЗА ТРЯВНААА ЕВЪРДИЙЙН ъ. табелата за трявна де. ;д и само някво се обръщам назад и се хиля на биляна истерично и съм някво тип 'данднядззянодяндонястсъхякхкхиекяхък Т Р Я В Н А'. и само някво си мисля колко е симпатичен тоя град ;д
и спряхме на центъра, до общината, там имаше паркинг k. и само някво слизаме и аз веднага се отдалечавам от всичко живо ;д и звъня на чоки. и аз гледах отляво, щото нали там беше училището, и викам оттам да не се появи. ;д и чувам някой: ОЛЕ МУШИ. и отдясно виждам чоки да тичка към мен и й чувам дишането по телефона ;д дишаш яко, hun! и аз също тичам и дишам странно и съм някво тип 'ОМГ ОМГ ОМГ'. и се гушкаме хубаво и елито и биляна седят зад нас и ни шипват. ;д и илина и литка идват да търсят тоалетна и развалят момента ебаси ;д.и запознах чоки с другите хорица и те се хилеха неловко. и омг реакцията й като й дадох дивергенти!
аз: ъ тва е от нас с елито
тя: омг тва за мен ли е ама не трябваше аз нищо не съм ти взела!
аз и не исках tbh. ;д и чоки, гергана не каза разгеле, ама май забравих какво каза o.O а сетих се! каза 'сети се' ;д. и после питахме моите хора ;ддд дали искат да дойдат с нас и литка 'ъ вие се обичайте' и някво неловко се изнесоха. ;д и после сигурно половин час сме говорили къде да отидем и седнахме на центъра май. отпред продаваха царевица като в пловдив!! ;д и традиция ли е да не ви дават менюта и да слагат две сламки в шейковете? ;д и после само някво от моята група минават и сядат на острещната маса, ама като минаваха аз ги гледах в очите и ги тролвах. ;д и на мен много ми хареса всичко, щото беше чисто и хубаво боядисано и красиво и имаше ебаси якия вятър, а в пловдив е толкова мръъснооо. и с чоки правим кампания за кмет и заместник-кмет и ша построим кино + макдоналдс + магазинчета, ама не и мол, щото както деса каза 'тва всичко ще замре', а на мен ми беше безкрайно симпатично и хубаво и не искам да замира. и деса и гергана бяха някви пичове и ни разказваха истории от първи клас и гергана гледаше полуголия пич на постера отзад и деса и гергана ме радват много k. и накрая казвам 'може ли да ме заведете до старинната улица', ама те тъкмо отзад (;дддд) (тоест моите хорица бяха в няква градинка ор съмтинг отзад) ми крещяха да си ходя. и само някво вървим и виждаме георгиева o.o и тя май игнорира факта, че отивам в съвсем друга посока и то с три непознати мацки ;д и за тва само ми казва 'здрасти, мимче'. и аз 'ъ здравейте'. awkward пък. и отидохме до кулата, израдва ме, и ходихме в обратната посока. и деса и гергана са зад нас и ние с чоки се гушкаме в една последна прегръдка [ъъ уът] и деса и гергана: ЧАКАЙТЕ НИИИ. и ние чакаме и се гушкаме четирите и само някво автобусът пали и аз 'OH SHIT ЩЕ СИ ИЗПУСНА АВТОБУСА'. и изприпках и се качих и ми бяха седнали на мястото >.< за тва седнах на шитаво място. и само някво вътрешно рева и треперя и oh god.
и като се върнах в пловдив първото ми впечатление беше 'омг толкова е мръснооо не е като в трявна мрън искам в трявна!'.


ps: чоки, тва с лесбийския момент не го чух, сори ;____;
ps2: ША ХОДЯ ПАК В ТРЯВНА ПЪК! някой ден ще си купя билет за автобус и ще прекарам целия ден там и вечерта ще се върна в пловдив k.
ps3: тоя пост колко време го пишааа... че и на уърд го бях почнала, ама ми блокира програмата и не се записа >.<


едит: хън, помниш ли пърсънъл челънджа?
30 март, 2011; Ден 1. Десет неща, които искаш да кажеш на десет различни човека в момента.
7. Заблудена душа моя, ако те видя на живо сигурно ще ти се хвърля и няма да те пусна ;D Изпитвам някаква особена виртуална любов към тебе xD
опс, май издадох кое номерче съм. ;д а това ни се струваше толкова невъзможно тогава (поне на мен) ;/