неделя, 10 юни 2012 г.

like chihuahuas, they shake and pee.

понеже хората ще се зачудят защо се наричаме чихуахуата. ;д
за протокола: чат от 29 декември.

*


защо известните личности не идват бг бе
обещавам да се държа прилично! ;д

нали
аз виках, че и аз ще пищя 'he touched mee'
ама всъщност
ще изглеждам като обезводнена и няма да мога да ям и да говоря ;д

аз ще треперя като ненормална и ще крещя
трябва да си оправя треперенето лол
щото като съм нервна и треперя супер много
ще уплаша хорицата

о да
+ треперене
аз треперя от почти всичко ;д

омг да
и ще бъда някво
- може ли снимка моля моля моля
- ми окей
*треперене за световно*

чак снимката ще размажеш xD

именно ;д
и той човечеца ще се уплаши
аз като се видях с мариан бачев
и бях доста ексайтед
и с една съученичка се снимахме
и на мен се падна честта да снимам ;д
и човечеца се бъзика че съм се напила


;dd

така че примерно ако тря се снимам с карън гилън
кой знае какво ще направя

ще припаднеш като нищо ;д

мда ;д
и ще помоля някой да ме снима
и после два месеца ще има мои гифове в интернет


чичо ми таман е пуснал енимъл планет
и дават нещо за кучетата чихуахуа
че обикновено си треперели
ние сме чихуахуата! xD

явно съм била чихуахуа в предишния си живот
телепатия!