събота, 9 юни 2012 г.

you like your girls insane

не съм започвала нов блог от две години и наистина не знам - как би трябвало да го започна? с радост бих оставила това задължение и на теб, муши, обаче нямам особено търпение.


с муш се обичаме много, твърде много. поне аз, де. и понеже начинът, по който си показваме любовта с creepy текст постове пред цял тъмбълър, любовта, с която взаимно ще се атакуваме след по малко от 180 часа и само нашата си обич по лични съобщения и скайп чатове не е достатъчна, затова вече си имаме и общ блог. и други го правят, знам. и ние сме го правили и преди (без успех), знам. обаче тогава любовта ни беше само на един месец и не може да се сравнява с двегодишните ни keyboard-to-keyboard взаимоотношения. 
странно ми е как преди няколко години въобще не намирах онлайн приятелствата за интересни и въобще малко възможни. и е странно как мога да съм толкова привързана към някого, с когото дори не сме си чували гласовете (така де, само ти си чувала моя и това е леко нечестно ;д) (но, както казах, по малко от 180 часа!) и само от мисълта, че след седмица ще те гушкам пред стреснатите погледи на хорицата от твоето училище, имам чувството, че ще ми се пръсне сърчицето.
днес беше денят, в който наруших най-много от правилата в интернет, между другото - като се започна с това, че ядох пуканки пред уебкамерата, безсрамно показвайки си физиономията в три уебсайта, два от които световни, после още по-безсрамно и нито секунда обмислено поверяване на телефонния ми номер на теб и накрая още по-безрасъдни обяснения на коя улица живея, докато ти гледаш гугъл мапс. ;д нашите още имат съмнения, че не си женско и от две години само се сваляме в чатовете и, кой знае, другата събота просто ще ме намериш на адреса ми и ще те завлека право в моята стая? ;д от няколко дни дежурната реплика пред роднините ми е 'я не ми обиждайте пловдивчанката!'


та, накратко казано, този блог ще е пълен със свидетелства за нашите епик взаимоотношения, душевни излияния, място за разговори, когато лимита на тъмбълър аскбокса бъде минат, tumblr постове и гифове, които са достатъчно нас, стари чатове, каквото ни душа сака! ;д


муше, не знам каква е твоята идея за пост, обаче аз сега съм дотук, че трябва да ставам в 8, че в 9:33 ми е влака, че в 12 ми е прожекцията на snow white and the huntsman в търново и не искам да се успя.